KOLEKTOR EVT-SISTEMI d.o.o.

Moj račun

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine KOLEKTOR EVT-SISTEMI d.o.o. so sestavljeni v skladu z:

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), po sklicu - Zakon o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22)

S spletno trgovino KOLEKTOR EVT–SISTEMI d.o.o. (v nadaljevanju »e-trgovina«) upravlja podjetje KOLEKTOR EVT–SISTEMI  d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem e-trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje e-trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja)
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami)
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu,
  naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano,
  ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- način plačila in dostave
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem,
  če in koliko stane kupca vračilo artikla
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci


Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba e-trgovine ažurira in spreminja. Cene so predstavljene kot Vaše cene. Vaše cene (spletna cena) oblikuje ponudnik sam in velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu
- plačilo na TRR podjetja po poslanem predračunu
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Cene

Spletna cena (vaša cena) velja za vse artikle.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, razen v primeru časovno omejene akcije.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila).
Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo po elektronski pošti ali telefonu ponudnika.
2. Naročilo potrjeno: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri zalogo in/ali dobavljivost naročenih artiklov, naročilu dodeli status »v pripravi« oziroma z razlogom zavrne.
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja čim hitrejše dobave kontaktira kupca na njegov elektronski naslov. S potrdilom o naročilu s statusom »v pripravi« ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti, da je naročilo v obdelavi.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odpremljeno: Ponudnik v razumnem - najkrajšem možnem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Kupec prejme obvestilo - potrdilo o naročilu s statusom »odposlano«.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 15 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Garancija

Artikli imajo garancijo preko računa, ki predstavlja garancijski list. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil glede garancije, navedenih na računu ter ob predložitvi računa.

Vračilo artiklov

V primeru skrite napake ali napačno naročenega artikla je stranka upravičena do zamenjave za enak delujoči artikel oziroma do zamenjave za ustrezen artikel z doplačilom, če gre za dražji artikel oziroma do vračila razlike, če gre za cenejši artikel, oziroma ima možnost odstopiti od pogodbe.

Obrazec za vračilo/zamenjavo izdelka

Dostava in poštnina

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v razumnem - najkrajšem možnem roku. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo obvestili ter se dogovorili o roku dostave. Naročila, ki bodo med delovnim tednom oddana in potrjena do 12. ure, bodo odpremljeno še istega dne. Odprema pošiljk se vrši od ponedeljka do petka. Naročila oddana v petek po 12. uri, bodo odpremljena v ponedeljek. Dostava se vrši preko Pošte Slovenije. Na računu, ki je priložen poslanemu artiklu, so vse potrebne informacije glede naslova, na katerega lahko kupec vrne artikel. Stroški dostave blaga v Sloveniji (embalaža, pakiranje, dostava) znašajo 5,00 € za naročilo.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani pri registriranih članih: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila
- pošiljatelj bo jasno razviden
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne
uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec lahko telefonsko ali po elektronski pošti poda svojo pritožbo.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info.evt@kolektor.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora.
To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi KOLEKTOR EVT-SISTEMI d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

KOLEKTOR EVT-SISTEMI d.o.o, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

KOLEKTOR EVT-SISTEMI d.o.o.